Brøndby Judo Klubs hjemmeside

Bestyrelsesformand
Svend Vohlert
Beskrivelse
Svend har dyrket judo siden 1991, og været landsholdkæmper på såvel ungdoms- som seniorlandshold.
Svend har vundet flere danske mesterskaber og flere internationale turneringer. Svend har endvidere haft 6 ugers træningsophold på “Tokai University” i Japan. Svend er en habil træner med trænererfaring fra Brøndby, Vejle og Gladsaxe.
Suppleant
Palle Bengtsson
Palle Bengtsson 2. Dan

Startede i Brøndby Judo klub September 1976. Har været i bestyrelsen siden 1982 i Brøndby Budo Klub og Formand i den nye selvstændige Brøndby Judo klub fra 1997.Har undervist i klubben i 27 år som seniortræner,ungdomstræner og Forældre/børn træner.Medlem af Veteran udvalg i Judo Danmark  5x Dansk mester som supersenior og veteran. + bronce ved nordiske mesterskaber og deltager ved VM for veteraner og klubmester 2009.
Træner
Bo Jørgensen
Jacob Spang-Thomsen
Vis hold
Jan Rassing
Beskrivelse

Jan Rassing har dyrket kampsport siden 1980 – judo siden 1992. Han har 2 kyu i judo og har været træner i Brøndby Judo Klub siden 2014. Tidligere dansk mester i judo.

Jan er 2. Dan i Jiu-Jitsu. Har været landsholdsdeltager og med i bruttotræner gruppen for det danske Jiu-jitsu landshold. Flere danske mesterskaber samt placeringer ved internationale stævner i Jiu-Jitsu.
Mikkel Sørensen
Svend Vohlert
Palle Bengtsson
Palle Bengtsson 2. Dan

Jørgen Sørensen
Jørgen Sørensen 1. Dan

Jørgen har dyrket judo,siden han var 6 år gammel,og har dyrket judo på et højt turneringsniveau.
Jørgen har stor erfaring som træner,hvor han har trænet både børn og voksne på alle niveauer. I forbindelse med børnetræningen har Jørgen trænet børn med indlæringsvanskeligheder,herunder ADHD og autisme,og i 2006 startede han Judo4all i Brøndby Judo Klub.Jørgen har i 2007 deltaget,som træner ved Special Olympics i Shanghai.
Claus Hartmann Lund
Beskrivelse
Claus har dyrket judo siden 2001,og har alene dyrket judo på motionsplan. Claus har i flere år trænet børn i Judo - også børn med indlæringsvanskeligheder. Claus har deltaget i flere internationale træner workshops, som er rettet mod judo for fysisk handicappede og udviklingshæmmede personer.
Claus har som træner deltaget ved flere internationale turneringer i Judo4all/Special Needs Judo regi, herunder Special Olympics World Summer Games i Shanghai i 2007 og i Ahten i 2011.
Claus startede sammen med Jørgen med til at starte Judo4all/Special Needs Judo i Brøndby Judo Klub i 2006.
Trænerassistent
Alvina Akram Jensen
Heidi Puric
Michael Jørgensen
Theis Bergenholz
Thomas Fonsner
Svend Hansen
Svend E. Hansen 1. Dan

Jeg er 63 år og har dyrket judo i 45 år. Min judokarriere startede i Hvidovre Judo Klub,hvor jeg har været i 27 år. Her var jeg blandt andet klubkasserer,børnetræner,voksentræner og holdleder. I 1991 startede jeg som børne/ungdomstræner i Brøndby Judo Klub. Blev danmarksmester i 2007 og har fået Brøndby kommunes idræts leder pokal i 2008.