Brøndby Judo Klubs hjemmeside

Claus Hartmann Lund
Beskrivelse
Claus har dyrket judo siden 2001,og har alene dyrket judo på motionsplan. Claus har i flere år trænet børn i Judo - også børn med indlæringsvanskeligheder. Claus har deltaget i flere internationale træner workshops, som er rettet mod judo for fysisk handicappede og udviklingshæmmede personer.
Claus har som træner deltaget ved flere internationale turneringer i Judo4all/Special Needs Judo regi, herunder Special Olympics World Summer Games i Shanghai i 2007 og i Ahten i 2011.
Claus startede sammen med Jørgen med til at starte Judo4all/Special Needs Judo i Brøndby Judo Klub i 2006.
Jørgen Sørensen
Jørgen Sørensen 1. Dan

Jørgen har dyrket judo,siden han var 6 år gammel,og har dyrket judo på et højt turneringsniveau.
Jørgen har stor erfaring som træner,hvor han har trænet både børn og voksne på alle niveauer. I forbindelse med børnetræningen har Jørgen trænet børn med indlæringsvanskeligheder,herunder ADHD og autisme,og i 2006 startede han Judo4all i Brøndby Judo Klub.Jørgen har i 2007 deltaget,som træner ved Special Olympics i Shanghai.
Mikkel Sørensen
Theis Bergenholz