Brøndby Judo Klubs hjemmeside

Bo Jørgensen
Jan Rassing
Beskrivelse

Jan Rassing har dyrket kampsport siden 1980 – judo siden 1992. Han har 2 kyu i judo og har været træner i Brøndby Judo Klub siden 2014. Tidligere dansk mester i judo.

Jan er 2. Dan i Jiu-Jitsu. Har været landsholdsdeltager og med i bruttotræner gruppen for det danske Jiu-jitsu landshold. Flere danske mesterskaber samt placeringer ved internationale stævner i Jiu-Jitsu.
Michael Jørgensen
Svend Vohlert
Beskrivelse
Svend har dyrket judo siden 1991, og været landsholdkæmper på såvel ungdoms- som seniorlandshold.
Svend har vundet flere danske mesterskaber og flere internationale turneringer. Svend har endvidere haft 6 ugers træningsophold på “Tokai University” i Japan. Svend er en habil træner med trænererfaring fra Brøndby, Vejle og Gladsaxe.
Thomas Fonsner
Svend Hansen
Svend E. Hansen 1. Dan

Jeg er 63 år og har dyrket judo i 45 år. Min judokarriere startede i Hvidovre Judo Klub,hvor jeg har været i 27 år. Her var jeg blandt andet klubkasserer,børnetræner,voksentræner og holdleder. I 1991 startede jeg som børne/ungdomstræner i Brøndby Judo Klub. Blev danmarksmester i 2007 og har fået Brøndby kommunes idræts leder pokal i 2008.