Brøndby Judo Klubs hjemmeside

Copenhagen Open 29.-30. marts 2024
Amager Judo Skole indbyder til COPENHAGEN OPEN
Copenhagen Open er et internationalt stævne for den lidt mere øvede i børne- og ungdomskategorierne.

Læs flyer / invitation til stævnet på https://copenhagenjudo.com/

Det er muligt at tilmelde sig to aldersklasser (men kun en vægtklasse i hver aldersklasse). Se vægtklasser og program i Flyer via ovenstående link
Brøndby Judo Klub betaler deltagergebyret for vores medlemmer, som stiller op til stævnet. Hvis du vil overnatte eller ønsker bestilling af forplejning, skal du angive dette i bemærkninger ved tilmelding. Der er egenbetaling på overnatning og forplejning.

Der afholdes en træningslejr i forlængelse af stævnet - der vil være egenbetaling til camp-en (opkræves efter tilmelding).
06.03.2024
29.03.2024 kl. 09.00 - 30.03.2024 kl. 18.00
Prismen, Holmbladsgade, Amager
0,00 kr.